EST. 2002

Újkori Sportster

A változások között van a nagyobb bordák elhelyezése a hengeren, egy
teljesen új váltó-mechanika, az újratervezett leveg? és olajpumpáló rendszer,
ami nagymértékben csökkentette az olaj-túlfolyásokat. Röviden, nagyon sok minden
változott, ez tény, ám a hasznos és megszokott dolgok átörökítödek a régebbi
generációról.

Mindazonáltal, hogy rengeteg változást eszközöltek, ez egy vérbeli Sportster
lett minden ízében.

Az alap XL883 19′-os els? kerékkel érkezik és a hagyományos, mogyoró-alakú
tankot kapta
aminek kapacitása 12,5 liter, a sportosabb XL1200R Roadster
csak a nagyobb motorban, dupla els? tárcsafékben, a sebességmér?-órában,
és egy másfajta, un. ‘piszokálló’ markolatban különbözik.

A XL883C és a XL1200C Custom modellek nagyobb tankot kaptak,
ez már 17 literes, két-tónusú festést, szimpla els? tárcsaféket, új gázkart,hátrébb
húzott kipufogót, és 21’os, küll?zött els? kereket bírnak. Minden típus
150-es hátsó gumit kapot az agresszívebb megjelenés miatt.

És az ára? Egyenl?re nem publikálták, de a márkakeresked?knél augusztus
végén
már lehet érdekl?dni.

Tehát a tradícionális Harley-Davidson átalakul egy tiszteletre méltó Sportsterré?

Egy szóban: igen. De azért nem túl radikálisan.

Ez nem egy sportmotor (mindamellett hogy a Buell sorozat ezért született.),
hanem egy keskenyebb, fun motor amit csak nehezen lehet lenyomni az utakról
és emelked?kr?l, de akár az autópályán is megállja a helyét anélkül, hogy egy
alaposabb gyorsításhoz mást is kellene tenni, mint a gázt tövig húzni.

SaX

ugrás fel