EST. 2002

Végh Jana-féle Superbike Fireblade

A blokk fergeteges erejér?l (200 LE fölött) Jana saját fejlesztés? vezérm?tengelye és a beépített HRC alkatrészek gondoskodnak. A motorban lév? er? teljesen egyenletesen épül fel a fordulatszám emelkedésével, minden meglepetés nélkül. Az enyémhez képest, ami vagy 20 lóer?vel gyengébb annyi volt a különbség, hogy ahol az enyém eléri a teljesítmény maximumát, ott ez a Superbike a fordulatszám emelkedésével még rátesz egy lapáttal.

A kipufogó gázok elvezetésér?l és a legoptimálisabb teljesítmény elérésér?l HRC rendszer Arata dobbal variáció gondoskodik, aminek hihetetlen hangja van. Messzir?l fel lehet ismerni az Arata hangját.

A váltó áttétele is optimalizálva lett a pályákra egy HRC váltószettel. És hogy minél kevesebbet essen a fordulatszám a váltások közben természetesen felkerült egy váltóelektronika is. Ezt néha jól megszívtam, mert egyszer-kétszer hozzáért a lábam a váltókarhoz és abban a pillanatban elvette a gyújtást, amit?l majdnem lefejeltem az el?ttem lév? magas plexit.

Egyébként, ha rendeltetésszer?en használtam, nagyon nagy élmény volt. hogy nem kellett rángatni a jobb csuklómat minden felváltásnál. 5 kör alatt nem tudtam teljesen megszokni, de elhatároztam, hogy nekem is kell egy ilyen.

Amit a bevezet?ben is írtam, hogy életem legprofibb motorja ez volt, az most is igaz: annyi különbséggel, hogy amíg írtam a cikket addig még inkább meggy?z?désemmé vált. De kár volt kipróbáljam, mert most azon jár az eszem, hogy tudnám az enyémet is ennyire jóvá tenni. Köszönöm Janának és az Omegamotornak (www.omegamotor.hu) , hogy kipróbálhattam és, hogy segített egész évben!

Benk? Zsolt

ugrás fel