Hirdetés

Végre Superstock OB!

Hirdetés

Magánvéleményem az óvásról

A szabályok szerint bárkinek jogában áll óvást benyújtani.

Vida Tibi úgy gondolta, hogy Végh motorja túl gyors, valami nem szabályos,
és megóvta. A Stock szabályok, melyek az OB-ra és az Alpok-Adriára is vonatkoznak,
megegyeznek az EB Superstock szabályával.
Ezt egyébként bárki letöltheti
az UEM lapjáról.

Ett?l függetlenül a MAMS-nak feladata lenne a kiírt bajnoki kategóriákra
korrekt, magyar nyelv? technikai szabályzatot a versenyz?k rendelkezésére bocsátania
.
Mindjárt rövidre lehetne zárni a vitát, nem lehetne többféle értelmezés. Magyarul:
ezt lehet, ezt meg nem lehet!

Egyrészr?l gusztustalan, hogy az egyik versenyz? azért kényszerül nagyobb
kockázatot vállalni, mert a másik motorja csalós
, és ezzel el?nyökhöz jut.
Másrészr?l miden versenyz? és csapat megpróbálja a szabályok határait súrolva
felkészíteni gépeit, mert a legjobbat és a leggyorsabbat akarja.

Hogy hol van a határ, azt a Szövetség M?szaki Bizottságának kellene konkrétan
és id?ben közölni a versenyz?kkel.
(Mondjuk a versenyszezon megkezdése el?tt,
hogy a szerencsétlen szerel? tudja, merre matasson!) Egy hibás döntés rengeteg
befektetett energiát és pénzt dobhat a szemétre, ezzel is növelve a versenyz?k
közti feszültségeket! Ismerve a versenyz?ket és a csapatokat, itt nem ?k a hibásak.

A MAMS legutóbbi közgy?lésén megütötte a fülemet a Sportszakmai Alelnök
Úr azon kijelentése
, miszerint a tagság, b?vebb értelemben a versenyz?k
igazából magukba nézhetnének, hogy miért elégedetlenkednek állandóan
. Remélem,
egyszer megérem, hogy az általunk választott vezet?k is megteszik ezt
, mert
az eddigi 30 éves praxisomban még ilyenre nem emlékszem.

Szabó Bregyó
(16 éves versenyz?i és 14 éves csapatvezet?i múlttal)

Ui: A Magyar Motorsport Szövetségnek, mint az egész motorsportot felügyel?
és koordináló közhasznú testületnek nemcsak jogai, hanem kötelezettségei
is vannak
, legalábbis az érvényben lév? sporttörvény szerint.