EST. 2002

Versenymotorteszt IV.

A motorjába HRC kitt került, amit?l 120 lóer?s lett, keréken mérve! A karakterisztikája nagyon hasonlít az utcaihoz, ami annyit tesz, hogy 10.000-es fordulatszám alatt nem nagyon történik semmi. De utána elszabadul a ménes, egészen 15.000-ig érdemes, és kell is forgatni.

A fék. Ez a hagyományos féknyereg olyat fog a kis motoron, mint a zöld festék a játszótéri padon.

A legeslegjobb fék ezen a motoron volt, bármennyire is divat manapság a radiális nyereg, ez a Nissin cucc mindegyiket túlszárnyalja! Kíváncsi vagyok milyen lesz a 2005-ös modell radiális fékje, he ez ilyen jó volt. A féktárcsaszegecseket ezen is lötyög?sre cserélték, amit?l csökken a használaton kívüli súrlódás. A hátsó féktárcsát a súlycsökkentés céljából cserélték le Braking gyártmányúra.

Összességében a négy versenymotor közül ezzel volt a legnagyobb élvezet motorozni, mert nagyon jól kezelhet? és a teljesítménye sem túl nagy, amit?l hamar elfáradnék.

Honda CBR600RR

Honda CBR600RR Honda CBR600RR

Sajnos ezzel végére értünk a versenymotor teszteknek, de jöv?re megpróbálok sokkal többet megmutatni nektek.

Benk? Zsolt
benzso@motorinfo.hu

Fotók: Mike Tamás, motorinfo.hu

Kapcsolódó cikkeink
Versenymotor teszt III.
Versenymotor teszt II.
Versenymotor teszt I.
ugrás fel