EST. 2002

Yamaha M1 2oo3, a nyer? lap

Sovány vigasz, hogy még így is utcahosszal bizonyultak jobbnak a Suzukiknál,
Apriliáknál, pláne a Kawasakiknál – akik jobbára bele sem szólhattak a meccsek
végeredményébe – és persze, szépen csillog az ezüst is az idényben mindenkit
ver? Rossi-Honda formáció mögött.

A Yamaha YZF-M1 2oo3-ra lényegében újjászületett: a téli fejleszt?munka a motor
minden egyes szegmensét érintette, egészen a legapróbb részletekig.

A 32o km/h-t is túlszárnyaló sebességek mellett kulcsfontosságú aerodinamika
például teljesen új megfogalmazást nyert: a teljesen újjátervezett futóm?vet
szimulációs szélalagutakban is tesztelték: a frontális rész sz?kebb lett, míg
a motorfarok a tavalyi modellénél szögletesebb. Ezek a változtatások jócskán
kihatottak a légbeöml? rendszer beállításaira is, mely – logikusan – olyan helyre
került, ahol a legmagasabb és leginkább állandó a versenyszél okozta légnyomás.

ugrás fel