EST. 2002

Versenymotorkészítés 4

A Pardi motorsporttól kaptunk egy dögös, magasra felhozott titán
Leo Vince kipufogódobot
, amit a Váci út 141-ben lév? szervizben szereltünk
fel.

Nem is olyan egyszer?, mint amilyennek látszik, ha valaki otthon saját
maga szeretné ezt megtenni, leírom, hogyan is kell.

Sokkal jobban lehet mindent látni, ha leveszitek a jobb oldali idomot a GSXR-r?l,
mert így könnyebben hozzá lehet férni a kipufogóhoz. A hátsó dobot együtt
kell leszedni a szervo motorral
, azt viszont a tank alatt lehet megtalálni,
tehát a tankot is le kell csavarozni, és fel kell támasztani a pálcával,
amit a motorhoz kaptunk.

Ezután kell a szervót levenni és kibújtatni a segédváz alatt. Ha ezzel
megvagyunk, jöhet a kipukkantó leszerelés, és még egy vezetéket is el kell csípni,
ahogy a Leo Vince használati utasításában olvasható.

Eddig romboltunk, most elkezdhetjük építeni a vasat. A közdarabot kell el?ször
felrakni a leöml?re
, de még nem szabad meghúzni a csavart, utána a dobot
kell felhúzni a cs?re
, és a rugót beakasztani. Hátulról meg kell nézni,
hogy jól áll-e, ha minden rendben, akkor meg lehet húzni a csavarokat, és vissza
lehet pakolni mindent a helyére.

Beröffentettük, és a hangja is olyan dögös, mint ahogy kinéz.

Ezúton is köszönjük mégegyszer Pardi Pistinek a közrem?ködést.

Az Interwheelen egyben is láthatjátok a Pardi-motorinfo.hu csapat
Gixxerét
.
Annyit elárulhatok, hogy nagyon üt?s lesz a fényezése.








benzso@motorinfo.hu

ugrás fel