Fékcs?: Magyarországon több fajta fémhálós fékcsövet
lehet kapni, mindenképp érdemes olyat használni, amin van egy küls? m?anyag
bevonat. Ez egyrészt védi a csövet, másrészt nem hagyja, hogy a fékcs? menet
közben kidörzsölje a sárvéd?t vagy akár a teleszkópot.
Kétféle megoldás létezik: az egyiket a gyárival
megegyez?en készre szerelten kapod, ami annyit jelent, hogy egy speciális
szerszámmal a cs? végére rá van sajtolva a csatlakozó. Ezt a rendszert GOODRIDGE
használja kizárólag, és ?k az egyetlenek ezen a területen, akik örök
élet? garanciát vállalnak fékcs?szettjeikre!
A másik rendszer az úgynevezett csavaros. Ebben az esetben méterre kell
megvenned a csövet és a csatlakozókat, majd egy szakm?helyben el?ször összeszereltetni
a fékcsövet, majd felszereltetni a motorra. Még nem hallottam róla, hogy bárki
is garanciát vállalt volna az így összerakott fékcs?re.
A fék karbantartása: érdemes a féknyergeket
minden gumicserénél megpucolni, a leglényegesebb az, hogy a dugattyúk
tiszták legyenek, és könnyen járjanak. Ez aprólékos munka, nagy odafigyelést
igényel, de megéri! Vigyázz, amikor kinyomod a dugattyút, az könnyen
kifordulhat, és akkor bizony légtelenítheted a féked újra. A fék tisztítására
majdnem minden cég kifejlesztett féktisztító spray-t, ezek feloldják
a féknyeregre és a dugattyúkra ráégett koszt, így sokkal könnyebb tisztítani.
A fék tisztítására használj puha rongyot, ha megsérted a dugattyú felszínét,
az sokba fog kerülni!
Sok kilométert és rövid fékutat kívánok nektek: Szabb
Ha szükségetek van segítségre a fékkel kapcsolatban ( vagy felszerelésre ) hívjátok Szabit a 061 405 66 53 számon.
Legutóbbi hozzászólások