A második helyen debütált új csapatában, a Tomracing Motorsport Team-ben Borsay Szabolcs. A korábbi magyar bajnok, 2002-ben Guinness rekordot felállító – 200,78 km/óra végsebesség menetiránynak háttal ülve a motoron – dragversenyz? Kunmadarason kezdte meg szereplését a Magyar Köztársaság Dragbike bajnokságának Competition kategóriájában.
Szabolcs a helyezésével igen, az elért idejével – apró technikai okok miatt nyolcas id?t tudott csak menni a Ľ mérföldes (402,33 méter) távon – viszont nem elégedett, ugyanakkor elárulta, tökéletes motorral sem tudta volna a korábbi többszörös német bajnokot, Karl-Heinz Weikumot legy?zni, aki az Eb-re való felkészülésének fontos állomásaként tekintett a versenyre.
Csapatf?nöke, Miklósy Tamás szerint versenyz?jének nincs oka a csalódottságra, és további kemény munkával nagyon szép eredményt érhet el az idei szezonban. A következ? gyorsasági motoros magyar bajnokira készül? Biel Richárd, Dér Zoltán és Csutak Péter is elindult a versenyen, hogy tovább csiszolják a rajttechnikájukat.
Ez annyira jól sikerült, hogy Dér Zoltán és Biel Richárd az el?dönt?ig jutott, míg Csutak Péter 3. helyen végzett a Road & Ride kategóriában. A csapat másik versenyz?je, Gyutai Adrián pedig már Olaszország felé vette az irányt, ahol a hétvégén mutatkozik be az Alpok-Adria bajnokság Superstock 600-as kategóriájában.
Borsay Szabolcs: „Nagyon vártam már a szezonnyitót, és abban bíztam, hogy Kunmadarason egy technikai hibáktól mentes versenyt tudhatok majd magam mögött. A helyezésemmel nem, az id?mmel kapcsolatban már kit?ztem számszer? elvárást magam elé, ám a technika rakoncátlankodása miatt nem sikerült hetes id?t mennem. Így emiatt nem is lehetek elégedett, noha végül bejutottam a dönt?be, ahol a korábbi többszörös német bajnok, Karl-Heinz Weikum vadonatúj motorjával szemben a hibátlanul üzemel? Suzukimmal sem lett volna esélyem a gy?zelemre. ? 7,4-es id?re volt képes, míg a rakoncátlankodó motorral ezúttal nekem csak a 8,2 jött össze, míg ha minden stimmel, talán a 7,6 elérhet? lett volna számomra már most is. Ez a második hely a végén majd sokat érhet az összetettben. Nekiállunk, és a csapattal közösen megtaláljuk a technikai hiba okát, hogy a következ? futamon már semmi se hátráltasson a minél jobb eredmény elérésében.”
Miklósy Tamás: „Teljes mértékig elégedett vagyok az elért eredménnyel, ugyanis a nap folyamán ritka volt az olyan pillanat, amikor nem a felmerül? apróbb problémákat próbáltuk orvosolni a motoron. Sajnos már a reggeli edzésen szembesülnünk kellett azzal a ténnyel, hogy az új blokk ereje felülmúlta a kuplung teherbíró képességét, de a problémát a délutáni futamokra sikerült megoldanunk. A versenyen ugyan jelentkeztek újabb gondok, amiket a helyszínen szász százalékig nem is tudtunk kijavítani, de így is sikerült bejutnunk a dönt?be, ahol meg kellett elégednünk a második hellyel. Most azonban hazamegyünk, és keményen dolgozunk azon, hogy a jöv?ben még szebb sikereket érhessünk el, és két hét múlva, Kiskunlacházán már semmilyen technikai gondunk ne legyen.”
Legutóbbi hozzászólások