Miután a sport és versenymotor szegmensben világuralomra törtek, a Brembo az épített, custom motorok piacán is meg kívánja vetni a lábát. Ez irányba elkövetett fejlesztéseiket látván stílusérzékért nekik sem kell a szomszédba menni, a min?ségre pedig nevük a zálog.
A Brembo termékismertet?je el?szeretettel dobálózik a café racer kifejezéssel, mondván a .484-es nevet kapott (ami egy munkahenger köbhüvelykben mért ?rtartalmát jelöli) új féknyereg els?dlegesen javasolt felhasználási területe a régi stílusú, csupasz utcai versenygépek – de valójában bármilyen épített szettnek ékköve lehet a radiális felfogatású, ízlésesen filigrán Brembo.
A négydugattyús féknyereg a 100 mm-es felfogatású, radiális aljú villákra passzol, tehát majdnem mindenre, ami jelenleg az európai gyártók kínálatán van, ez mondjuk az épít?ket nem fogja meghatni, hacsak nem valami széria sportmotor-villát szándékoznak építményük elejébe illeszteni. Kialakítását tekintve maga a nyereg kétrészes, CNC-vel, tömbb?l mart alu-felekb?l épül fel három csavar közbeiktatásával. A speciális fékbetét megvezetési mechanizmusa lehet?vé teszi a vezet?csap nélküli kivitelt.
A Brembo legmodernebb verseny fékrendszereinél is alkalmazott CAM (Computer Aided Manufacturing) eljárással tervezik és gyártják a .484-eket, ezért min?sége és a hatásfoka hasonló is azokéhoz, megjelenését a mélyszürke felületkezelés és a nagy piros Brembo logó teszi különlegessé.
A .484-hez a Groove névvel ellátott féktárcsát ajánlja a Brembo, hogy a maximális fékhatás érdekében ne kelljen lemondanunk az egyedi és az épített motorok környezetébe ill? megjelenésr?l. A Groove különlegessége a féktárcsabefogó (vagy harang) küll?inek bemarásai, melyek az eloxálás mélyszürkéjét megtörve igyekeznek magukra vonni a tekintetet.
További információt a Brembo termékeir?l a magyar import?rt?l kaphattok!
Legutóbbi hozzászólások