A fékrendszer feljavításában következ? lépés lehet a féktárcsa + fékbetét + féknyereg cseréje. Ebben az esetben szinte a fékezés minden terén óriási lesz a fejl?dés, kivétel az „adagolhatóság” lesz a rendszer gyenge pontja.
A Beringer féknyergek „aeronautic” alumínium tömbb?l vannak CNC gépekkel kimunkálva (nagy h?mérséklet hatására sem deformálódó anyag).
A CNC gépi megmunkálással elérhet? a féknyergek ideális és pontos falvastagsága illetve méretezése, így ezek könnyebbek lesznek a „gyári” alkatrészekt?l.
A féknyereg nagyon fontos és „érzékeny” része a fékdugattyú. A dugattyúk szerepe a fékezéskor termelt h? „távoltartása” (csökkentése) a fékrendszer többi részeit?l. A Beringer fékdugattyúk rozsdamentes ötvözetb?l készülnek, ezek h?vezetése az alumíniumhoz képest 1/13 rész (minimális) ugyanakkor kiküszöböli a korrózió okozta gondokat. Ezek a féknyergek megoldásaikban minimalizálják az er?s fékezéskor fellép? hosszban kialakulható deformációkat. Ezáltal a fékhatás éles helyzetekben is azonnali és állandó er?hatású marad. Szinte minden motorkerékpár típushoz szerepel a Beringer kínálatában féknyereg, amit a gyári kötési pontokhoz kell rögzíteni, így nincs szükség semmilyen közdarabra a villaszár és nyereg közé, ezáltal rögzítése nagyon stabil marad.
A kínálatban szerepel 6, 4, illetve 2 dugattyús féknyereg.
A 6 dugattyús féknyereg estében a kisebb fékdugattyúk (27 mm átmér?) használhatók, ezért a féknyereg is keskenyebb lehet, viszont az aránylag magas fékdugattyú magasság/furat arány miatt a dugattyúk megvezetése ideálissá válik.
A 4 dugattyús féknyereg egy gazdaságosabb megoldás a kisebb sportmotorok, illetve olyan motorkerékpárok esetében, amelyeknek nem kell óriási fékez?energiát megsemmisíteniük. Ár/érték/súly/teljesítmény arányaiban ideális.
A 2 dugattyús féknyereg a hátsó (gyári, robogók esetén els?) féknyereg leváltására készült. A 6 illetve 4 dugattyús rokonai m?szaki megoldásait örökölte. A súlya kategóriájában egyedi: 305 gramm.
NFL
Legutóbbi hozzászólások