EST. 2002

Misano WDW 2004

De nem ez a lényeg, hanem az, hogy én is megtaláltam a társam egy Moster
S4R személyében
, akivel folyamatosan végigmeccseltem a pályanapot. Szerintem
mindenki számára érthet?, hogy kanyarban jobb voltam nála, de egyenesekben és
kigyorsításkor a plusz 60LE, amivel ? rendelkezett mindig éreztette hatását
és visszael?z?tt. A kanyarokban maga voltam a magyarok istene (gondoltam),
de a rólunk készített fotókat meg sem akartam nézni, annyira lesújtóak voltak.
Van még mit tanulnunk Capirext?l…

A többiekr?l nem írok semmit, mert a végén még megsért?dnének. Természetesen
mocskos jó manökenek, mocskos jó csajok és nem utolsó sorban rengeteg motor.
Az egész olyan volt, mintha csörg?kígyó találkozón lettünk volna, a száraz
kuplungja mindenkinek úgy csörgött, mint az állat.

A nap fénypontja természetesen Capirex volt, akinek a vállát is megveregetthetük,
és idomainkat természetesen dedikáltattuk vele és Bayliss-szel is.

Az este szokásos italozás, csajozás, motorok. Természetesen a svájci klubokból
érkez? motoros társaink a legdrágább retro és veterán motorkkal érkeztek. A
legérdekesebb az a pasi volt, aki hazaküldte a fiát egy 1975-ös bajnokságot
nyert veterán Ducatiért
, hogy a kocsma el?tt vagánykodhasson nekünk.

Szombaton hasonlóan telt a napunk annyi különbséggel, hogy San Marinóba túráztunk,
ahova dupla sávos szerpentin visz fel hihetetlen motorozási élményt nyújtva.
Délután négy szerencsés embert Randy Mamola a kétüléses GP motorjával vitt
egy körre
, olyan tempót diktálva, hogy szerintem még sokat próbált motoros
társaink is lef****k volna a bokájukat!

Természetesen a barátomnak sikerült dedikáltatni Randy-vel a sisakját,
ami hihetetlen nagy tett volt. Sajnos Chilivel nem sikerült találkoznunk.

A sok élmény és a szombat esti kocsmázás után reggel indultunk vissza Budapestre
bízva abban, hogy barátaink hazudnak a telefonban és meleg van otthon is,
nem esik az es?. Sajnos nem így történt, 20 km után es?ruha fel, 14 fok, szél
és teljesen rossz id?. Ez egész úton nem változott, 1050 km-t tekertünk le
egyhuzamban szélben, es?ben, hóban
. Mikor otthon leszáltunk motorjainkról,
fájón gondoltunk vissza Misanóra és a 30 fokos melegre.

Nem baj, két év múlva ugyanitt folytatjuk!




Qki (Ducati Monster 750i)

ugrás fel