EST. 2002

Moto Guzzi Sprinter

A svájci Gannet Design szellemi vezet?je, Ulfert Janssen jegyti ezt a koncepciót, amely meglehet?sen érdekes, eredeti újraértelmezése a Moto Guzzi V8 modelljének, amely az ötvenes évek végén mutatkozott be a maga 500 köbcentijével és nyolc hengerével, hogy aztán számtalan viadalt nyerjen meg és rekordot állítson föl. A motorsport aranykorát idéz?, elképeszt? idomok adják meg a karakterét. Felépítése a V8 és a 850 Le Mans keveréke (ez utóbbi a ’70-es-’80-as években volt a mandellóiak húzómotorja, különös ismertet?pjegyei a V2 blokk, a kardántengely és az extrém rövid kipufogó, amit a hasrészba integráltak az olasz mérnökök.

great

Ami Jansenék elképzelését illeti, az R1 modell – a kék szín? – egy drag racer volna (látszanak is a stabilizáló szárnyak), az R2 pedig – a fekete – egy amolyan endurance versenymotor (erre utal a fényszóró jelenléte).

great

Érdekes gondolatok, bár nem tartjuk különösebben valószín?nek, hogy a Lario-parti gyár a közeljöv?ben akárcsak távolról hasonló projektekkel bombázná a világot. Ugyanakkor azt nagyon is elképzelhet?nek tartjuk, hogy remekül elszórakoznánk egy ilyennel!

ugrás fel