A verseny el?tti napon (péntek 13.) derült ki, hogy versenymotorom kettes hengerében gyakorlatilag nincs kompresszió. Éjjel 4 órakor fejeztük be a szerelést és 6-kor keltünk, hogy korán a pályán legyünk.
A motor els? indításra nagyon szépen járt, így a beállítások után a startvonalhoz mentünk. A gumimelegítés és a rajt után a motor kis betorpanás után nagyon elindult, így sikerült egy 9,4 másodperces id?vel kvalifikálni magunkat a versenyre. A futam utáni szervizelésnél derült ki, hogy valószín?leg már a célvonal után leszakadt két szívószelep, így a versenyben sajnos már nem tudtunk indulni pedig a motor egyre jobban üzemel a nitróval.
Én hiszek benne, hogy a sok munkának meglesz az eredménye, és miután minden sérült alkatrészt kicserélünk, a soron következ? júniusi, Kunmadarason megrendezésre kerül? futamon végre minden tökéletes lesz és futhatok egy igazán jó id?t.
Köszönet a támogatóimnak: X-Bike, Monster Energy, Suzuki, Oakley, Mugen, Pure Solve, Motul
Legutóbbi hozzászólások