EST. 2002

Új KTM 890 Duke R 2022 – a megjelenés is tökéletes lett

Második éve mutatkozott be a 890-es modell, melyet a 790 Duke és az 1290 Super Duke R közé lőtt be az osztrák gyártó. A teljesítmény és a motor felszereltsége pályán történő motorozásra is kiváló, így érthető a közepes Duke népszerűsége.

Az új modell elsősorban esztétikai változásokon esett át, így maradt a jól bevált erőforrás és futómű is. Az acélvázas megoldással épített motorban, teljesen állítható WP APEX felfüggesztéseket és Brembo Stylema fékek biztosítják a magas szintű motorozási élményt. A fékrendszert elől 320 mm-es tárcsákkal és MCS pumpákkal szerelik, míg az abroncsokon a Michelin Power Cup 2 gumiabroncsok garantálják a tapadást.

A 889 köbcentis LC8 blokk, mely 121 lóerő teljesítmény leadására képes (99 Nm maximális nyomaték mellett), 6 csatornás IMU-val szerelik. A három vezetési mód mellett (eső, utcai,sport), kanyar ABS-t (dőlésszög érzékeny fékasszisztens), kipörgésgátlót kapunk. Opcionálisan használhatunk Track módot, melynek segítségével 9 pozícióban állíthatjuk a kipörgésgátlót. Szintén opcióként választhatunk még gyorsváltót, illetve Akrapovic kipufogórendszert.

Az idei év igazi újdonsága azonban a szaténkék (Atlantikék) szín megjelenése, feketével és narancssárgával kombinálva. Az új színkombináció emlékeztet a KTM RC 16 GP-re, illetve a nagy testvér az 1280 Super Duke R megjelenésére.

fotó: KTM

 

ugrás fel