EST. 2002

Versenymotorkészítés 2

Nem, mintha a gyári fék nem lenne elég hatásos, de egy húzósabb féktávon
azért mégiscsak jobban bízik az ember egy fémhálós Goodridge fékcs? határozottabb
nyomáspontjában
.

Elmentem hát a szakma jeles képvisel?jéhez Borsay Szabolcshoz, aki gyártott
nekem egy garnitúrát, amit azonnal fel is szereltünk.

Amire figyelni kell egy ilyen cserénél az a következ?:

– a fékfolyadékot eggyel magasabb szint?re cseréljük, a mi esetünkben
5.1-esre.

– ha van légtelenít? szerszámotok, használjátok, az nagyon lerövidíti
a légtelenítést
, mert nem kell pumpálni.
Ha nincs, akkor marad a régi
jól bevált módszer a pumpál, ereszt, pumpál, ereszt
… kell hozzá egy hosszú
átlátszó gumics?, ami felér az olajtartályig, mert az visszavezeti a tartályba
a folyadékot és látszik benne a leveg?buborék. Eleinte ne zárjátok be a csavart,
csak pumpáljatok jó sokat.

– az alumínium csavarokat, nehogy túlhúzzátok, mert a furatnál könnyen
eltörik. (nekünk sikerült)

– a használt folyadékot ne a szabadba eresszétek, hanem gy?jtsétek össze!

Ha minden összejött, és kijött a rendszerb?l az összes leveg?, sokkal keményebb
lesz a féketek
.

Két darab színes cs? ára eloxált alumínium szemekkel a végén és a csavarjaikkal
(ez a legdrágább változat): 28.700 Ft az X-BIKE-nál.




Sok rövid féktávot!!!

benzso@motorinfo.hu

ugrás fel