EST. 2002

Versenymotorkészítés 5. – CBR+Akrapovic+Power Commander

A végeredmény 174 lóer? és 120 Nm nyomték a hátsó keréken! A kék vonal a mostani állapot, a piros pedig a motor széria állapotában készült.

A fékpad nagyon komolyan meg van csinálva Janinál, egy hatalmas kompresszor fújja a leveg?t a motor elejére, ami h?ti a motor h?t?vizét, és nagy nyomással nyomja a leveg?t az airboxba. Ennek a kompresszornak és a kipufogógáz elszívó ventillátornak a fordulatszámát a motoron ülve, a plafonba szerelt kapcsolóval lehet szabályozni.

A mérés úgy kezd?dik, hogy a kipufogóba be kell helyezni egy csövet, ami összeköttetésben van a számítógéppel, és a kipufogógáz összetételét vizsgálja.

Utána a gyújtás elektronikára kell csíptetni egy kábelt, ami a jelet adja a számítógépnek.

A hatalmas elszívó túró rudit a kipufogó mögé kell helyezni, és jól le kell kötözni a motort, nehogy kiguruljon az ablakon.

Ezután kb. fél-egy óráig csak várni kell, és a gép Janival együtt állítgatja az elektronikát.

Ezek után mit tud a pályán? Eddig a Hungaroring célegyenesében nem volt hajlandó egykerekezni a Honda, de most harmadikban szépen emelgeti az elejét kigyorsítás közben. Amikor eléri a 8000-es fordulatszámot, igen er?sen meg kell kapaszkodni rajta, mert sokkal nagyobbat tol, mint a beavatkozás el?tt.

Mérés közben látszik igazán, hogy mit is kell kibírnia az Akrapovic-nak!

Ha van MI Cardotok, a teljesítménymérésb?l, a Dynojet elektronikából, a K&N légsz?r?kb?l és a Dunlop gumiabroncsokból kaptok kedvezményt az Omega Motornál!

Regisztráld magad: www.micard.hu

Benk? Zsolt
benzso@motorinfo.hu

Ferodo fékbetétek vásárolhatók ehhez a motortípushoz is a
üzleteiben.
ugrás fel