EST. 2002

Versenymotorkészítés 6

Az els? lánckerék leszerelése a következ?képpen zajlik. El?ször az alsó
idomot kell lecsavarozni, utána a lánckerék deknit
. Ezután kiválasztjuk
a megfelel? crovát, amivel lelazítjuk a rögzít? anyát. Igenám, de a gyárak
úgy megtépik ezt a ‘kis anyácskát’, hogy mindenféleképpen kell egy
hosszabb cs? vagy valami, hogy meghosszabbítsuk az er?kart. Ez a mi esetünkben
a motor alatt látható alumínium zártszelvény volt.

Sebességbe kell rakni a váltót, közben valakinek nyomni kell a hátsó féket,
és ezután lehet lelazítani az anyát. Utána a hátsó keréktengelyt is ki
kell lazítani és a láncfeszít?ket is, hogy a kereket el?rébb lehessen tolni.
Ha már kell?képpen laza a lánc, akkor le kell húzni a tengelyr?l a lánckereket,
és ki kell bújtatni a láncszemekb?l
.

Visszafelé ugyanez minden lépés, és már kész is a pályaáttételünk.

Ha nem boldogultok, a Pardi motorsportnál Antit keressétek.

benzso@motorinfo.hu

Kapcsolódó cikkeink
Versenymotorkészítés 5
Versenymotorkészítés 4
Versenymotorkészítés 3
Versenymotorkészítés 2
Versenymotorkészítés 1
ugrás fel