Az els? lánckerék leszerelése a következ?képpen zajlik. El?ször az alsó
idomot kell lecsavarozni, utána a lánckerék deknit. Ezután kiválasztjuk
a megfelel? crovát, amivel lelazítjuk a rögzít? anyát. Igenám, de a gyárak
úgy megtépik ezt a ‘kis anyácskát’, hogy mindenféleképpen kell egy
hosszabb cs? vagy valami, hogy meghosszabbítsuk az er?kart. Ez a mi esetünkben
a motor alatt látható alumínium zártszelvény volt.
Sebességbe kell rakni a váltót, közben valakinek nyomni kell a hátsó féket,
és ezután lehet lelazítani az anyát. Utána a hátsó keréktengelyt is ki
kell lazítani és a láncfeszít?ket is, hogy a kereket el?rébb lehessen tolni.
Ha már kell?képpen laza a lánc, akkor le kell húzni a tengelyr?l a lánckereket,
és ki kell bújtatni a láncszemekb?l.
Visszafelé ugyanez minden lépés, és már kész is a pályaáttételünk.
Ha nem boldogultok, a Pardi motorsportnál Antit keressétek.
Kapcsolódó cikkeink |
Versenymotorkészítés 5 |
Versenymotorkészítés 4 |
Versenymotorkészítés 3 |
Versenymotorkészítés 2 | Versenymotorkészítés 1 |
Legutóbbi hozzászólások