EST. 2002

Versenymotorkészítés 7

Túlságosan hosszú a gyári lábtartó, ezért rövidebbre cseréltem ezeket.
Ez a m?velet sem túl hosszú, körülbelül fél óra mindennel együtt.

Úgy kezdjük, hogy a gyári konzolt leszereljük a vázról. Ezután a konzolról
lecsavarozzuk a lábtartót, és szépen elrakjuk a többi gyári alkatrész mellé,
amit?l megszabadítottuk a motorunkat. Én még a fékpedált és a váltókart is
lecseréltem, de ezt nem feltétlenül muszáj
.

Annyi az egész, hogy visszarakunk a helyére mindent, de arra az egyre kell
figyelni, hogy a csavarokat jól meg kell húzni. S?t, az még jobb lenne, ha
használnátok menetrögzít?t is
, mert ezekb?l az alumínium lábtartókból könnyen
ki lehet tépni a menetet, ha túlhúzzuk. Utána a konzol is mehet vissza a helyére.

Hogy hol lehet ilyen lábtartót kapni? Dúzs Petinél, PP gyártmányú konzolokkal
együtt elég jó áron megvehetitek.
(20/942-7240)

Ez még azért is jó, mert egy esetleges bukásnál jobban eltartja a vázat
az aszfalttól, mint a gyári, és ezen csúszik a motor
. Ja és még sokkal olcsóbb,
mint a gyári!

Azt hiszem ezzel el is készült a pályamotorunk.

Továbbiakban a m?hely rovatunkban bemutatjuk az itthon kapható alkatrészeket,
pl.: kormánygátló felszerelés, kipufogók (remélem, meg tudjuk oldani,
hogy a hangjukat is halljátok).

Ehhez a keresked?k jelentkezését is várjuk, mert szeretnénk minél több
terméket bemutatni a cikkeinkben. Amit itt meg is tehetnek: benzso@motorinfo.hu.

És ti is írhatnátok, hogy milyen alkatrészeket szeretnétek látni a motoromon!

Sziasztok!

Kapcsolódó cikkeink
Versenymotorkészítés 6
Versenymotorkészítés 5
Versenymotorkészítés 4
Versenymotorkészítés 3
Versenymotorkészítés 2
Versenymotorkészítés 1
ugrás fel