Szöveg: Tóth ‘Totti’ Zoltán Fotók: Ernst Gruber
Nagyon örülök mások sikerének, de nem véletlen talán, hogy az én beszámolóim mindig tartalmaznak id?eredményeket is! Talán azért is vagyok csalódott, mert régen versenyeztem a hazai közönség el?tt és nagyon szerettem volna megmutatni nekik, hogy mi ragadt rám (ránk) az Európa Bajnokság versenyein.
A bizonyítás részben azért sikerült, hiszen amíg a technika ördöge közbe nem szólt, egész hétvégén 7,7 és 7,8 másodperc közötti id?ket mentem. Csütörtök délben érkeztünk szerviz mesteremmel, Kasziba Pistivel Kunmadárra. Kitelepültünk, ami összeszokottságunknak köszönhet?en jó másfél óra alatt megvolt. Ezek után vártuk az áramellátást, hogy az akkukat frissítsük, valamint a kompresszort is beüzemeljük.
Lassan ezek is meglettek, bár az áramingadozás kicsit borzolta az idegrendszerünket. De összeállt a kép és egy rövid warm up után szemrevételeztük a pályát. Ezután egy gyenge tapadású pályára való beállítás mellett döntöttünk. Többen óvva intettek, hogy csúszik meg minden… azt viszont tudom, hogy a dragozásnak ez az egyik tudománya, hogy az adott körülményeknek megfelel?en kell beállítani a motort, gumit melegíteni és megülni a vasat.
Ez jól is sikerült, hiszen 7,71-dal nyitottunk! Több mint egy másodperccel voltunk a mez?ny el?tt, és ez nagyjából így is maradt a hétvégén. Év elején, amikor a csapattal megterveztük, hogy hol, mikor, melyik versenyen indulunk, tudtuk, hogy kockázatos lesz. Az öt magyar futamból csak hármon tudtunk elindulni, mert a többi egy id?be esett az eb-futamokkal.
Sajnos a váltóm törése az el?dönt? után megpecsételte a sorsunk. Ezen múlott a bajnoki cím, ami ugyan nem lett volna érvényes, mert két verseny kivételével nem volt megfelel? létszámú induló a bajnoki fordulókon sajnos! De, akkor is… ilyen a versenyzés, ez hajtja az embert, hogy majd minden jobban összejön a következ? alkalommal!
Most még hátra van az Európa Bajnokság záró futama Santa Podban. Szeretnék egy nagyon jó eredményt, mert érzem a csapatban, a motorban és magamban, hogy képesek vagyunk rá! Csak érkezzen meg az új váltó, mert ehhez a géphez még nem teljes a tartalékalkatrész-állomány. F?támogatónk, a Sovereign Kristálycukor hihetetlen kitartással és áldozattal segíti csapatunk versenyzését és jöv?beni eredményes szereplését, de köszönettel tartozom a többi támogatónknak is, így a Stevie & Hauser V-Twin Szerviznek, a Zodiacnak, a frissen tartásért a Go Fastnak, a biztonságomért az Euromotor Groupnak!
Köszönöm!
TOTTI 67
Legutóbbi hozzászólások