EST. 2002

A Ducati belép az indiai piacra

Fontos és érdekes hírek érkeznek a Ducati Motor Holding háza tájáról. A Borgo Panigale-i gyártó h?en ama törekvéséhez, hogy folyamatosan új távlatokat nyisson maga el?tt, belép a mindegyre növekv? indiai piacra, jelentették be a minap egy sajtótájékoztatón Újdelhiben. A tavalyi MotoGP-világbajnok a Precision Motor India nev? céggel lép együttm?ködésre, amely olyan brandek képviseletét látja már el a szubkontinensen, mint a Porsche, az Audi vagy a Dolce&Gabbana. A motoreladásokon túl az aftermarket – kiegészít?k, alkatrészek, ruházat – terén is nagy sikerre számítanak az érdekeltek.

A képviseleti szerz?dés aláírása egy hosszú út kezdete, az els? lépés csupán. ‘Imádjuk Indiát és ezt a különleges légkört, ami itt, ebben a városban uralkodik, valódi megtiszteltetés számunkra, hogy itt lehetünk’ – mondotta Gabriele Del Torchio, a Ducati ügyviv?je. ‘Meggy?z?désünk, hogy az indiai piac folyamatosan és dinamikusan növekszik, és hogy ez a folyamat hosszú lesz; éppen ezért stratégiai fontosságú számunkra ez az ország. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy megszilárdítsuk jelenlétünket itt, és hogy kiaknázzuk azt a számos lehet?séget, amit India kínál.’

A lelkesedést osztja Ashish Chordia, a Precision Motor India ügyvezet?je is. ‘Szenvedélyesen szeretem a Ducatit, sokat jelent számomra, büszkeséggel tölt el az, hogy személyesen mozdíthatom el?re az olasz márka térnyerését az indiai piacon. Úgy vélem, a Ducati fényes jöv? el?tt áll országunkban.’

ugrás fel