EST. 2002

Hivatalosan is: Haga és a Xerox Ducati

Szöveg: motorinfo.hu Fotó: DPPI

Harminchárom szuperbájkos gy?zelem, két ezüstérem az összetettben, a sorozat legsikeresebb világbajnoki cím nélküli pilótája. Ez Nori-San mérlege, ha röviden nézzük a dolgokat, ráadásul Hagát a 2008-as idényben is a második helyen jegyzik az összetettben. Nem csinált magyarul rossz boltot a Xerox Ducati, a mez?ny jelenlegi legjobb, nyugdíjba vonuló pilótája helyére bepöttyintették a vélhet?en második leggyorsabbat.

Még több Haga-Ducati fotó. Katt a képre!

Sejtettük már ezt, vagy mondjuk ki, tudtuk is már régebb óta, de a magasztos bejelentéshez, és az els? pátoszi köszönt? szavakhoz mostanig kellett várni. „Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy Haga csatlakozott a csapathoz. Az egyik leger?sebb és legnépszer?bb SBK pilótának tartjuk ?t, tehetséges és merész. … Ez lesz az els? szezonja gyári ducatisként, és biztos vagyok benne, hogy az összes dukatistának meg fogja hódítani a szívét.” – mondta Davide Tardozzi csapat menedzser.

Noriyuki könnyebb helyzetben lesz, mint a tavalyról idénre csapatot váltó Max Biaggi, aki a Suzukitól távozott az 1098 nyergébe. Míg a Kalóz a téli tesztekig soha életében nem ült verseny körülmények között V2-es er?forrással hajtott motoron, addig Haga korábban egy teljes szezont lehúzott egy privát Ducati 999 nyergében, 2004-ben. A szezon során kilenc dobogós hellyel, hat gy?zelemmel ért el az összetett dobogó legalsó fokára. Azt hisszük, van egy nagyon er?s világbajnok esélyesünk jöv?re, persze sok még az ismeretlen faktor – az Aprilia RSV4 például, hogy mást ne említsünk.

ugrás fel