EST. 2002

Honda VTR 1000 SP-2

KARAKTER

?szintén szólva, jobban örültünk volna egy kevésbé házias, betört motornak.
Inkább hangulati, mint teljesítménybeli hiba, hogy pont úgy, mint az SP-1-esetében,
itt is az az érzésünk, hogy mindig lassan haladunk. A sebességmér? mindig többet
mutat, mint amire számítasz. Az egyenletességnek azonban van jó oldala is –
ha jól kinyitjuk a gázkart, a motor hosszú utat tesz meg. Sajnos a magas régiók
nem annyira a területe, de a legutóbbi VTR twinek területén elért fejl?déshez
képest ez is sok. Ezért, pont a 9000-es fordulatszám felett, a figyelem a fordulatszámmér?re
terel?dik, hiszen sokszor túl hamar váltanánk magasabb sebességfokozatra.

ÉRZÉKENY TALPAK

Egy kicsit talán túlságosan is radikálisan n?tt a bed?lésre való hajlandósága
a motornak- A Dunlop D 208 gumik egy kicsit túlzásnak t?nnek, hogyha folyamatos
sebességi rekord-döntögetésre használnánk a motort, ez helyénvaló lenne, de
sajnos a motorozás nem csak ebb?l áll.

PONTOSSÁGOT IGÉNYEL

Az els? futóm? veszít szilárd talajfogásából, amikor nagyobb d?lésszög? kanyarban
vagyunk, a hátsó futóm? esetében pedig szintén vigyázni kell a gázzal, hiszen
könnyen kier?szakolhatunk egy megcsúszást. A VTR nagyon fürge lett, erre hamar
rájöttünk, és ráadásul, nagyon könnyen lehet vele ismét függ?leges helyzetbe
kerülni. Figyelmeztetés nélkül robban ki, és nem ad rá lehet?séget, hogy ezt
megfelel?képpen kontrolláljuk. Jobb tehát, hogy ha a kanyar közepébe vetjük
magunkat, a már el?re megtervezett sebességgel és pontossággal.

ugrás fel