EST. 2002

Triumph a Motorshow-n

A Triumph Budapest jóvoltából az angol márka 2013-as modellpalettájának gerince megtekinthet? lesz a hétvégi Motorshow-n, a G pavilon 304. standján. Kint lesz a Trophy 1200 SE, a Street Triple R, a Daytona R, a Rocket III Roadster és a Triumph Tiger 1050 Sport.

 Trophy SE

Triumph Trophy 1200 SE

Triumph Trophy 1200 SE

Triumph Trophy 1200 SE

Triumph Trophy 1200 SE

Triumph Trophy 1200 SE

Triumph Trophy 1200 SE

Triumph Trophy 1200 SE

Triumph Trophy 1200 SE

Triumph Trophy 1200 SE

A Street Triple az elmúlt id?szak egyik igazi sikersztorija: 2007-ben, a Daytona 675 agilitásával és a Speed Triple attit?djével jelent meg a színen, és ez a mix nyer? ötletnek bizonyult. A 2013-as modellévre a Triumph teljesen újraálmodja az utcai háromhengerest, íme a változások, címszavakban:   

  • Teljesen új vázszerkezet, agilis, precíz vezethet?ség
  • Jobb súlyközpontosítás az új kipufogó-kivezetésnek és geometriának köszönhet?en
  • Több, mint 6 kilós fogyókúra a korábbi modellekhez képest. 
  • Karakteres (106 LE-s, 68 Nm-es), 675 köbcentis, háromhengeres blokk
  • Kiiktatható ABS
  • Motor immobilizer, mint szériafelszerelés
  • Két éves, km-limit nélküli teljeskör? gyári garancia
Az R els?-hátsó futóm?ve teljesen állítható, a négydugattyús Nissin féknyergeket radiálisan szerelik fel, alapvet?en a motor egyszer?en és hatékonyan állítható át utcairól pályahasználatra és vissza, illetve nagyobb teret biztosít országúti motorozáshoz a futóm?állításra fogékonyaknak. Vizuálisan a piros segédvázról, a felnikr?l és a h?t?r?l, no meg a meglehet?sen domináns R logóról ismerhetjük meg.

Új Street Triple és Street Triple R a Triumphtól

Új Street Triple és Street Triple R a Triumphtól

Új Street Triple és Street Triple R a TriumphtólÚj Street Triple és Street Triple R a Triumphtól

Daytona R

Triumph Daytona 675 és 675R 2013

 A ’13-as Daytona összességében másfél kilóval könnyebb, mint az el?d, er?sebb három lóer?vel (128 LE) és nyomatékosabb két Nm-rel (75 Nm), a tiltást jelz? piros vonal pedig 14.400 percenkénti fordulathoz került, köszönhet?en a titán szelepek alkalmazásának – ez a korábbi 12,600-hoz képest jelent?s eltérésnek mondható. A nagyobb furat, kisebb löket kulcsfontosságú változás a motorkarakterisztika tekintetében, de a hengerenkénti új injektorpárt is meg kell említeni, mint a pontosság és hatékonyság zálogát.

Triumph Daytona 675 és 675R 2013

Az R változat természetesen a Triumph Daytona esetében is a legmagasabb szint? specifikációt jelenti, haladóknak. Itt egyebek mellett az Öhlins futóm?-alkatrészek jelentik a különbsget (TTX rugóstag, NIX30 felfordított teleszkóp), valamint az utolsó generációs Brembo Monobloc féknyergek és végül, de nem utolsósorban a karbon idomok.

Rocket III Roadster

A Roadstert 2010-ben vezetták piacra, az idei megújhodást követ?en pedig vadabb, mint valaha. És nyomatékosabb, f?leg az els? három sebességfokozatban: 148 LE és 221 Nm a vonatkozó adatok (a túrázó legnagyobb forgatónyomatéka 203 Nm – azért valamire az is elég).

Klikk a képre! Galéria nyílik!

Triumph Tiger 1050 Sport

A Tiger 1050 továbbfejlesztett, 2013-as ‘Sport’ változatának bemutatóját idén januárra hagyták az angolok. A motor több ponton frissült: a hátsó traktus teljesen új, és ami azt illeti, a frontoldali dizájnon is dolgoztak szépecskén – például a fényszórókon. A karakteres háromhengeres er?forrásból pedig az aktuális Tigerénél 10 lóer?vel több jön el? (így 125 LE a legnagyobb közölt teljesítménye, 104 Nm-es forgatónyomatékkal) – így nevében teljesen indokolt a Sport utótag.A sportosság persze a futóm?vön is meglátszik, a leng?kart célzottan ennek a modellnek fejlesztették.

Triumph Tiger 1050 Sport

Triumph Tiger 1050 Sport

Triumph Tiger 1050 Sport

További információkkal kapcsolatban érdekl?dj telefonon, e-mailben, vagy személyesen a boltban. 

 

Triumph Budapest

1071 Budapest, Damjanich u. 11.-15. ( Ligetváros )

Telefon: +361-321-2609 +3620-340-5567

info@triumphbudapest.hu  

www.triumphbudapest.hu

ugrás fel