EST. 2002

1290-es Duke és Adventure… majd

A motoros ágazatban sokféleképpen lehet kémkedni, nem csak a pályákon / utakon / benzinkutakon történ? fényképezgetéssel. Persze, érdekesek a készül?félben lév?, tesztelés alatt álló modellek, de bizony a díleri értekezleteknek is megvan a maguk diszkrét bája.

Ezen a felvételen, amely egyébként a KTM észak-amerikai dílertalálkozóján készült, éppen a cég következ? három éves modellfejlesztési terve látható, sematikusan persze, de épp ezért áttekinthet?en. Jöv?re még semmi forradalmi nem várható, ha hinni lehet a vetítésnek, és az sincs odaírva, hogy egy esztend? múltán vajon meglesz-e már a többségi tulajdon a Bajajnak, avagy sem – azt viszont nagy örömmel látjuk, hogy a 2013-14 közötti periódusra több olyan remegve várt nagyköbös kéthengeres is tervben van, mint például a Super Duke és az Adventure.

Hogy sorrendben haladjunk: 2012-ben az enduró- és krosszágazat kap majd egy kis frissítést, alapvet?en a vihar el?tti csend éveként tekinthetünk majd a jöv? esztend?re (nyilván a vállalat gazdasági konszolidációja folyik még ekkor). 2013-ban már érkezhetnek a Freeride ‘család’ elektromos modelljei, örvendezhetünk egy 1090-es Adventure R-változatnak, jöhet a sokat vitatott, és régóta várt Duke 350 és végül, de egyáltalán nem utolsó sorban a teljesen újraálmodott Super Duke 1290.

2014 az Adventure éve lesz, ha hinni lehet a prezentációnak – ugyancsak a tervezett 1290 köbös blokkal, totálisan új külcsínnyel. Érdekes a megkülönböztetés az R és az alapváltozat között, el?bbit 200 köbcentivel kevesebbel jelzi a kiszivárogtatott anyag. Ugyancsak titokzatos a ‘Moto3 350’ név, pláne, hogy a gyorsasági vb versenykategóriája negyedliteres lesz – a KTM már tud valamit, amit más még nem? 

 

ugrás fel