EST. 2002

2009-es V-Max, a poén megint lel?ve… rovat

Vicces a Yamaha, el?ször csak figyelemfelkelt, hogy még véletlenül se túrjuk a hálót jöv? hét szerdáig, aztán nocsak, az MCN-en már ott pislog a 2009-es Yamaha V-Max kémfotója. Hogy mit hiszek? Azt, hogy nem a weblap egyik jól megfizetett gerillája tört be a hangvillások adatbázisába, hanem a kép el?re megtervezett módon lett kiszivárogtatva. Persze a lényeg szempontjából mindegy, most még van egy hét találgatás, hogy vajon tényleg ez lesz-e az, vagy mégsem, így végül is célba ért a Yamaha: így, vagy úgy, de ajkak ezreit fogja elhagyni a következ? napokban a vémaksz bet?kód, hát így kell hatékonyan reklámozni, kérem szépen.

A már korábban közölt prototípustól (fenti kép) nem különbözik oly sokban az új fotó (lenti kép), talán a nyilvánvalóan fölöslegesen drága alkatrészeket cserélték le hétköznapibbra. Hivatalos adatok még nem állnak rendelkezésre – egyel?re, ugye -, de 1800 köbcenti körül, és 200 lóer? fölött várják a Yamaha új V4-esét. Mind emellé úgy gondolják, ez lehet a világ leggyorsabb szériagyártású motorja, ami álló helyzetb?l indulva átszeli a negyed mérföldes szalagot. A motorkerékpár várhatóan csak jöv?re kerülhet a hazai szalonokba.

ugrás fel