EST. 2002

250-es V-Strom és Versys érkezik?

A dual-sport szegmens egyre nagyobb népszer?ségnek örvend a motorvásárlók körében, így teljesen logikus lépés a gyártóktól, hogy a kezd?kre is gondolva szélesítik a modellkínálatot, és kéthengeres 250-es gépekkel lépnek piacra. A hírek szerint a Suzuki ezt tervezi a V-Strommal, és a Kawasaki a Versys-szel.

A japán Young Machine magazin állítja, hogy – sorkettes hengerelrendezés miatt inkább G-Strom, mint V-kettes V-Strom néven – 250-es Suzuki várható. A 250-es Inazuma alapjaira épített kisköbcentis kaland-túra jelleg? – vagy valóban terepképes – motor vonzó lehet?ség lehet a 650-es V-Strom alatt.

Ugyanerre a logikára építve készíthet Indiában 250-es Versys-t a Kawasaki a Z250/Ninja 250 (Európában 300) köré.

Suzuki V-Strom 650

Egyel?re semmi nem bizonyítja ezeket a pletykákat, de abszolút elképzelhet?, a sikeres nagy adventure gépek kisebb blokkal szerelt, olcsóbb változatainak életre hívása logikusan hangzik. Ahogyan a kisköbcentis sportmotorok színre lépésre indokolt volt a sport szegmens virágzásakor, most ugyanez várható a kaland-túra kategóriában.

És ha a Suzuki és a Kawasaki elkezdi, valószín?leg nem kell sokat várnunk, hogy megjelenjen a Honda CB300X – a Honda CX-01 néven sejtetett koncepciója – vagy a Yamaha R3 alapjaira készült XTZ320 Teneré.

ugrás fel