EST. 2002

600-as babérokra tör a Piaggio

Az Piaggio Group a napokban prezentálta a 2009-2012-ig terjed? id?szakra szánt üzleti terveit. Els?sorban a 600-as kategóriára fókuszálna a cég, de egyel?re még tisztázatlan, hogy Aprilia vagy Gilera néven vágnak neki a világmeghódításnak. Kistestvért kap az RSV4-es?

Tavaly még elengedtük a fülünk mellett a felröppent pletykákat, miszerint egy 600-as Gilera lenne szület?ben, amit a Supersport-világbajnokságra szán a gyártó. A Piaggio akkoriban úgy is az RSV4-es Aprilia promóciójával volt elfoglalva, vagyis nem nagy meglepetés, hogy nem lett semmi a dologból.

Oberdan Brezzi skiccei mindenesetre nem csak az olasz lapok fórumozóit nyerte meg, hanem minket is. Hiperkompakt váz, korszer? futóm?-megoldások, kis méret?, nyereg alá rejtett, SXV-stílusú kipufogó. Ezekr?l pusmogtak 2008 novemberében.

“A csoportnak szándékában áll nagyobb hangsúlyt fektetni a különböz? brandjeinek fejlesztésére, els?sorban a középkategóriás sportmotorok szegmensének innovációját tartjuk fontosnak az el?ttünk álló három éves intervallumban” – így szól a hivatalos közlemény.

Err?l beszélnek most, 2009. júliusában, az Eicma el?tt, ahol mint korábban beszámoltunk róla a Yamaha és a Honda nem fogja “csak” képviseltetni magát. A többieknek, els?sorban az olaszoknak fontos lesz a kiállítás.

Egyáltalán nem biztos, hogy meglepnek bennünket már most egy supersport motorral, arról azért már ilyenkor ki szoktak szivárogni hírmorzsák, de azt nagyon is elképzelhet?nek tartjuk, hogy 2011-ben teljes hader?vel vonul a japánok egyeduralma ellen a Piaggio. Az ?rült olaszok bármire képesek!

ugrás fel