A kormánycsutkák LSL gyártmányúak, és nagyon kényelmesen voltak beállítva. Az egyik újdonság a bal oldali kormánycsutkára került.
A Dyno gomb csatlakoztatva van a power commanderhez, és a gázelvétel nélküli váltást lehet vele megoldani. 11.000 vagy 12.000-es fordulat fölött engedi csak m?ködni a rendszer, már nem emlékszem pontosan. Ez úgy m?ködik a gyakorlatban, hogy rátesszük a lábunkat a váltókarra (mert ugye meg van fordítva a váltó), és a gomb megnyomásának pillanatában vált egyet a motor, anélkül, hogy a gázkar mozdításával elvesztettünk volna, egy pár századmásodpercet. Ez a Dyno kiegészít? alkatrész is az Omega Motornál (www.omegamotor.hu 37/316-243) kapható. A másik újdonság a világbajnokságokon jól szerepl? Ten Kate csapattól érkezett, egy olajh?t? személyében.
Ezek az átalakítások és f?leg a motor beállításai értékes másodperceket hoztak minden pályán a tavalyi id?khöz képest.
Akik nélkül nem jöhetett volna létre Zsoltinak a 2005-ös eredményes szereplés:
Honda (www.honda.hu)
Dunlop (www.delivk.hu)
Shoei (www.imet.hu)
és a Mototechnic.
Ferodo fékbetétek vásárolhatók ehhez a motortípushoz is a
|
üzleteiben.
|
Legutóbbi hozzászólások