EST. 2002

Triumph Thunderbird: egyhatos izomcirkáló

A Triumph már bemutatta 2009-es f?cirkálóját, a negyedik generációs Thunderbirdöt. A legkorábbi el?d felleléséig egészen 1950-ig kell visszalapoznunk a motorgyártás történetének nagykönyvében: az egy 650 köbcentis kéthengeres volt, ami m?fajt teremtett és etalonná is vált mind teljesítmény, mind man?verezhet?ség tekintetében. A Thunderbird nevet aztán a nyolcvanas évek elején reaktiválta a Triumph, hogy aztán az 1995 és 2004 között gyártott háromhengeres roadsterek örököljék meg.

A Triumph most egy teljesen új, párhuzamos kéthengeres, befecskendezéses blokkal szereli cirkálóját, amely hatsebességes váltót és szíjhajtást kapott. A legnagyobb teljesítmény mintegy 80 LE, a forgatónyomaték pedig 140 Nm.

Természetesen egy sor kiegészít?vel és speciális alkatrésszel kínálják a modellt, ami egy izmos, vérbeli ‘hot-rod’ túramotor. Magától értet?d?en ABS-es változatban is a piacra kerül. A gyártást májusban kezdik meg, a kereskedésekbe júniustól érkezik az alapváltozat. Ennek listaárát is tudjuk: 13.990 euró, Magyarországon is nagyjából erre a regisztációs adó nélküli ellenértékre lehet számítani. Szeptemberben jön aztán az ABS-es verzió, amely 14.590 eurót kóstál majd.

ugrás fel