Remek kezdés és drámai befejezés a Speedcar katari futamán Marco Melandrinak, aki a hírek szerint igent mondott Carmelo Ezpeletának (hogy mire, azt talán még maga sem tudja…), indul a MotoGP idei kiírásában annak ellenére, hogy korábban azt nyilatkozta: csak azért nem fog rajthoz állni, hogy meglegyen a létszám. Mindenesetre meg kell hagyni, hogy az edzés legtesthezállóbb formját vlasztotta az olasz sportoló: nincs is jobb tréning, mint egy V8-assal elindulni egy éjjeli Speedcar-hétvégén.
A Losailon nem sokat teketóriázott Macio: az els? szabadedzésen olyan versenytársakat utasított maga mögé, mint Frentzen és Villeneuve, ötödik helyen zárt a turnust nyer? Liuzzitól 1’3-ra.
Aztán még jobban belejött, hiszen az id?mér? edzésen már a negyedik helyet autózta meg. Egyébként életében ez volt az els? komolyabb kocsiverseny. A csapattárs és pole-gy?ztes Frentzent?l hat tizedet kapott, ráadásul úgy, hogy háromszor is forgalomba került.
|
|
|
Az els? versenyen aztán nyolcadikként intették le a motorost, a honfitárs Gianni Morbidelli nyerte a versenyt Liuzzi és Herbert el?tt. Melandri a sorozat szabályainak megfelel?en a második futamon a pole pozícióból indulhatott.
|
|
|
Aztán jött a finálé és nem túlzás azt állítani, hogy Melandri a szélén állt annak, hogy sokkolja a Speedcar szériát. A lebonyolításnak köszönhet?en az els? rajtkockából indult, elhúzott a mez?nyt?l, aztán pedig bevitte neki a KO-t egy m?szaki hiba. A kilencedik körben váltóhiba miatt kezdett el lassulni a kocsi, mikor 7 és fél másodperc volt az olasz el?nye a második Vitantonio Liuzzi el?tt. ‘Arra összpontosítottam, hogy ne kövessek el hibát, amikor elkezdett vacakolni a váltó és egyszer csak, teljesen váratlanul ottmaradtam fokozatok nélkül’ – emlékszik vissza h?sünk.
|
|
1. V. Liuzzi UP Team 19 kör, 40:03.661
J. Alesi HPR 4, DNF |
Legutóbbi hozzászólások