EST. 2002

Két oldalról köpködik

Az orrszárny látványa egy Hayabusa elején meglehet?sen abszurd. Sokkal inkább blokkolja, mintsem élénkíti a kognitív agyi funkciókat. Talán épp ez az egyik ok, amiért relatíve kevés embernek jut eszébe a Ferrari Forma1-es versenyautó replikájára hajazó trike-ot építeni. A japánok viszont még ilyet is tudnak. A folyamatábráért klikk a videóra – figyelem, a klip zenei repertoárja megzavarhatja egyes néz?ink nyugalmát.

A Trike Japan dolgos kezeit dicséri a Ferrari-Hayabusa Trike létrejötte. A cég nagyüzemben gyártja a háromkerekesített GSX-R1300-akat, innen már csak némi kreativitás, bátorság, és jókora adag tudatmódosító szer kellett ahhoz, hogy a piros gépezet megszülessen. Az er?forrás széria, a legutolsó generációs 1340 köbös változat: 196 lóer?vel az adatlapon.

Az egész koncepció versenysúlya 520 kiló, amit még mindig igen tisztes intenzitással mozgat meg az 1,3-as blokk. A trike a vezet?jét, és egy utasát képes szállítani. A szerkezet tudathasító jellege nyilvánvaló: a japán kontra olasz köpködés egy céltárgyban való egyesülése bármilyen megrögzött álláspontot elgáncsolhat.

ugrás fel