EST. 2002

Kémfotón a Bimota csupasza


Nem igazán értjük, hogyan m?ködik az ilyesmi a valóságban – a Bimota mérnökei kitolják a laborból a nyílt utcára megleveg?ztetni az új prototípust, úgyis majdnem készen van, meg az id? is szép. És éppen arra jár egy kémfotós. Vagy éppen fordítva, kémfotósok róják a világ városainak utcáit, hátha belebotlanak valami újdonságba.


Tessék, itt egy kémfotó a Bimota DB7 alapjaira épített csupaszról. Vázszerkezete azonos az eredeti sportmotoréval, esztétikailag is sok a hasonlóság, a farokidom formája ugyanaz. A Rimini utcáján lekapott gép karbon idomai még nem kaptak végleges fényezést, tankján fehér m?anyag borítás: gyaníthatóan a milánói Eicmára mindezzel elkészülnek az olaszok.

50 mm-es Marzocchi villa, streetfighteres kormány, lehetséges utascipelés. Ránézésre a blokk azonos, mint a felöltöztetett változaté, de a Ducati 1098-asa más beállításokat kaphatott, az interneten beindult pletykagépezet szerint csúcsteljesítménye valamivel kisebb lehet.

ugrás fel