Nyilvánvalóan nem ilyen izgalmakra vágyunk egy motoros futamon, az ilyesfajta drámákra maximum a katasztrófaturizmus izgul. Elment, nincs többé. Ami tegnap még fontos volt, pontok, körök, tized másodpercek, a mai napon árnyékba szorulnak, a keser? harc melléktermékei. Craig Jones harcáé, amit a mai napon, a hajnali órákban az élettel szemben veszített el. Térdre rogyott a motorsport világa, a rajongók fejébe beköltözött a rosszullét, hányingerként vándorolnak a sebz? gondolatok. Sajnálatos dolog volt Craig balesete, nyilvánvalóan az, ráadásul peches is: az esés maga nem indokolt volna ilyen súlyos sérüléseket, viszont Andrew Pitt sem hibáztatható, hiszen egyszer?en nem volt hova mennie. Craig Jones nélkül mások lesznek a futamok, legalábbis egy ideig biztos más szemmel fogjuk nézni a szupersport versenyeit. Oda egy tehetség, oda egy remény. Ég veled Jones!
A meglepetés ember Lagrive indulhat a pólból, ám a tapasztaltabb pilóták hamar kicsontozzák a francia motorost: az els? pár kanyar után se híre se hamva a hondásnak. Robbant viszont Rea és Pitt, valamint Harms, meg mögöttük a két gyári yamahás. Így mennek hét körön keresztül, Harms egyre inkább szakad el a többiekr?l, amikor utoléri a balsors pár es?csepp formájában: nagyot esik a dán, piros zászló, újrastart. Nincs új a nap alatt, a Ten Kate duója, a gyári Yamaha párosa és Craig Jones húzzák szólójukat az els? helyeken. Pár kör után a Fabien Foret-t helyettesít? Harris csúszik ki a pályáról (Foret a brno-i kvalifikáción súlyos csigolyatöréseket és nyaki zúzódásokat szerzett, el?re láthatólag felépül, de legalább három hónapig nem ülhet motorra – a szerk.). Az ezt követ? rund hozza azonban a verseny legnagyobb drámáját: a második helyen motorozó Craig Jones hátsó kereke elveszti tapadását, a földön csúszó Jonest pedig már nem tudja kikerülni az ?t követ? Andrew Pitt, és elüti. Azonnal leintik a futamot, Jonest a kórházba szállítják. A sorrendet az utolsó befejezett kör alapján állítják fel, mely szerint Rea kezébe csúszott az arany, második Craig Jones, harmadik pedig Andrew Pitt lett. A Factory Racing legénysége, a Magda helyére aláírt Sacchetti és Németh Balázs egymást követve, a 22-23-ik helyeken értek célba.
WSS Brands Hatch, végeredmény
|
|
1. Jonathan Rea GBR Hannspree Ten Kate Honda CBR600RR Nem ért célba: Karl Harris GBR Yamaha World Supersport YZF-R6 +1 kör |
Legutóbbi hozzászólások