EST. 2002

Az F1 pilóták feleznék a kerekek számát

Pistike a szomszéd Józsika kisautójára vágyik, Józsika pedig Pistike g?zmozdonyára, ha motorozom autóba szállnék, ha négykerékben ülök akkor bringára pattannék és satöbbi – mindegy hogy mi a helyzet, csak soha ne legyen jó, ami jelenleg van. A probléma – ha lehet egyáltalán annak nevezni, hiszen mi mást csinálhat az ember, minthogy a változatosságot igyekszi megélni – kezdi a Forma1-es pilótáknál is felütni a fejét. Nem kell messzire visszanyúlni, Schumacher hobbimotorozásaival igen intenzíven foglalkozik manapság a tisztelt média, hát mikor is máskor jelentené be az autók királykategóriájának bajnoka, Kimi Raikonnen, hogy biza’ ? is motorra ülne?

No persze nem versenycélból – egyel?re -, csak olyan hobbiszinten. Viszont már ezen a hobbiszinten is valami komolyabb építés? versenymotor nyerge lenne számára ideális, hovatovább, MotoGP szarvát tépkedné szíve szerint a finn. És meg is fogja kapni, nyilván való, hogy meg fogja, mert miért is ne kapná? Hiszen marketing szempontból csúcs lesz a dolog, benne lesz a tévében, nem csak a sportcsatornákon, hanem mindenféle bulvármagazinban és miegymásban, amit az estére megfáradt jópolgár bambulni szeret. A Jégembernek azonban még várnia kell az ákcióra, hiszen csapata fontosabbnak látja a Forma1-ben való tisztes helytállást – azaz címvédést, még jó hogy! „Tudjuk, hogy rendszeresen motokrosszozik otthon, ami teljesen normális, hiszen szereti ezt csinálni. Azonban azt hiszem mostantól novemberig négy kerékre kéne koncentrálnia, és utána meglátjuk, mi lesz.” – mondta Stefano Domenicali.

Kimit egyébként sokkal szorosabb szálak is f?zik a motorokhoz, mint amennyit a sajtó motodzsípízés címén kiteregetett. Ott van a már imént említett krosszmotorozás, és ott van a saját megrendelésre építtetett chopperje, melyet a Walz Hardcore Motorcycle készített el. Err?l a darabból teszünk közzé pár m?termi fotót (Kimi két motort is csináltatott, ez a második m?). Hogy sikerült a gép? Szerintünk pazar!

ugrás fel