EST. 2002

Katar, Superpole: Corser virított

Átdöcögtünk az els? idei Superpole-on, Corser nagy t?zijátékával ért véget az egy órás m?sor. Elöl a Sterilgarda Ducati, hátrébb a xeroxos csapat. Csodálkozni nem kell ezen -még-, hiszen elvi síkon azonos 1200-asok robogtak ma körbe a pályán, melyek közül Xausé volt a leggyorsabb. Biaggi harmadik helye respektes, „jónak t?nik minden” szólt a Kalóz. A Suzuki jó vásárt csinált Neukirchnerrel, f?leg ha a lendületet holnapra is örökíteni tudja. „Csak” a hetedik Bayliss, aki tartalékmotorjára kényszerült az utolsó pillanatokban. Ennek ellenére elégedett a mával, versenybeállításokkal meggy?z? volt, kis h?emelkedését reméli kialussza holnapra. Mindössze a 16-ik helyre fért be az els? Kawasaki, az is a tavalyi verzió. A friss-ropogós 2008-as darab a 23-ik helyen pityereg Tamada hátsója alatt – lesz ez még fényesebb is. Holnap minden bizonnyal nagy meccs lesz, izzítsátok a dobozt a szobában.

A zehksz-kommá-null-t ér? k?r

Qatar, Superpole

01. Troy Corser – Yamaha Motor Italia – 1′58″053
02. Ruben Xaus – Sterilgarda Go Eleven – 1′58″689
03. Max Biaggi – Sterilgarda Go Eleven – 1′58″767
04. Max Neukirchner – Alstare Suzuki – 1′58″964
05. Lorenzo Lanzi – RG Team – 1′58″975
06. Noriyuki Haga – Yamaha Motor Italia – 1′59″017
07. Troy Bayliss – Ducati Xerox – 1′59″224
08. Yukio Kagayama – Alstare Suzuki – 1′59″285
09. Carlos Checa – Ten Kate Honda – 1′59″417
10. Michel Fabrizio – Ducati Xerox – 1′59″450
11. Fonsi Nieto – Alstare Suzuki – 1′59″921
12. Jakub Smrz – Guandalini Racing by Grifo’s – 1′59″984
13. Gregorio Lavilla – Ventaxia VK Honda – 2′00″095
14. Kenan Sofuoglu – Ten Kate Honda – 2′00″313
15. Roby Rolfo – Althea Racing – 2′01″208
16. Ayrton Badovini – Team Pedercini – 2′01″238

ugrás fel