Szerencsés voltam, mert a teszt el?tti szombaton próbálhattam ki az RMZ 450-et, ugyanis vasárnap akkorra volt az érdekl?dés, hogy abból a kevés körb?l nem bírtam volna kell? következtetést levonni. Mivel egész évben ezzel a motorral mentem, nagyon kíváncsi voltam a változásokra, vajon van-e különbség az idei és az új modell között. Kijelenthetem, van, ez nekem nagyon bejön, eddig ez volt a legjobb. Ránézésre csak kicsit változott a motor, a dekor mellett nagyobb légnyilást kapott a h?t?spoiler, és az oldalsó rajtszámok. Megsz?nt a kézi vezérm?lánc-állítás, új üléshuzat került rá, az olajszint-ellen?rz? csavart is átrakták.
A motor 4mm-rel alacsonyabb lett, és Renthal kormánnyal van szerelve. Az els? menetben annyira tetszet, hogy egyb?l 30 percet mentem vele. Alig bírtam abbahagyni a motorozást. Csak jót mondhatok a motorról, er?s lett, egyenletesen húz, alsó és fels? tartományban is egyformán megy. A tavalyiban a középtartományban volt egy luk, ez igen kellemetlen volt néha, ez most teljesen elt?nt. A futóm?ve nekem egy kicsit keménynek t?nt, de ezt egy rugócserével könny? korrigálni. Ami lehetne egy kicsit jobb, az az els? fék, az lehetne egy kicsit hatásosabb, intenzívebb. A motort könny? irányítani, és nagyon jónak éreztem a fordulékonyságát, kezelhet?ségét, egyszóval egy remek motort készített a Suzuki!
Balu, a Suzuki lovag
Legutóbbi hozzászólások