Váz és futóm?:
El?l is sportmotorokat idéz?, fordított teleszkópok vannak, csak a villaszög nem stimmel. A beállításai inkább a cirkáláshoz készültek, mintsem a hegyi szakaszokra. De ezzel nem is rohan kanyarokban senki, mert nem igazán dönthet? a lábtartók miatt. Hátul már kicsit keményebb a rugózás, ami miatt egy-egy útegyenetlenségen elpattogás jelentkezett.
A hátsó futóm? sem ebben a kategóriában szokványos megoldás. Központi rugóstagot rejtettek az ülés alá. A szekunder hajtásról és a karbantartási id? megspórolásáról kardántengelyes hajtás gondoskodik.
Kezelhet?ség:
Keljfeljancsi. Ha finoman akarnék fogalmazni, akkor talán ez lenne erre a legmegfelel?bb jelz?. A kezelhet?ségnek nem kifejezetten tett jót a 240-es hátsó gumi, amikor kanyarhoz érkezünk, akkor úgy kell lebirkózni az Intrudert. Ez egy sávváltásnál is érezhet?. Amit egy sportmotorral 20 méter alatt meg lehet oldani, ennek 100 méterre van szüksége. No ez nem összehasonlítási alap, de ahhoz vagyok szokva, és ahhoz tudom viszonyítani. Egyébként ezt tudomásul kell venni: ez ilyen, és nem a kezelhet?sége miatt lehet beleszeretni.
Fék:
El?l els? osztályú Tokico négydugattyús radiális féknyergek vannak a tárcsákhoz, a hátulsó tárcsafékkel is jó lassulást lehet elérni. Hátra is Tokico féknyereg került a hatalmas féktárcsához.
A motor alacsony súlypontjának köszönhet?en ez is nagyon jól lassította a motort. A járm? nagy tömege ellenére, elég jó fékhatást lehetett velük elérni együttes használat esetén.
Utascipelés:
Azt hiszem, hogy csak nekem adódtak gondjaim ezzel a témával. Éppen egy modell sem ért rá ebben az id?pontban egy fotózásra, ezért én próbáltam ki a hátsó ülést is. Elég sportmotorosan fel kell húzni hátul a lábakat, nem éppen hosszú útra való testhelyzetet lehet rajta felvenni, hanem inkább a rövid távokra lehet csak berendezkedni rajta.
El?l is a lábakat nagyon szélesen kell tartani, és a cip? talpát er?sen rá kell nyomni a lábtartóra, mert a menetszél tolja felfelé a vezet? lábát. Ez van! Igazi chopperes testhelyzet.
Összegzés:
Elég sok apróság nem tetszett, mert a motorozásnak nem ezt a válfaját szeretem a legjobban, de mindezek ellenére, ahogy kinéz, minden negatívumát könnyen feledteti. Nekem kéne.
Legutóbbi hozzászólások