A második napon alkalmam volt kipróbálni a 750-est. Az el?dökkel ellentétben most már jóval kevésbé érzékelhet? a különbség a 600-as és nagytestvére között. Ugyan olyan könnyen fordul, ugyan olyan könnyen lehet irányítani mindkett?t. A lényeges különbség a több nyomaték és a nagyobb lóer?, amit a 750-es produkál.
Mindkét motor megkapta az ezresben már tavaly is meglév? csúszókuplungot. Ennek köszönhet?en visszakapcsoláskor, sebességváltáskor nem pattog a hátsó kerék. Nagyon kényelmesen lehet vele rövid féktávokat venni. A fékek radiális f?fékhengerrel vannak ellátva, illetve növekedett a tárcsaátmár? is. Ennek köszönhet?en nagyon jól adagolható, és nagyon érzékeny fékekkel rendelkezik mindkét motor.
Rugózás tekintetében a 600-as és a 750-es között csak az els? lengéscsillapító bels? átmér?je különbözik, illetve a 750-esen található egy speciális nitrit bevonat, ami jó csúszást és kisebb súrlódási veszteséget okoz. A hátsó nyomófokozaton állítható a lassú és a gyors rugózás is. Mindkét motor rugózása érzékenyebb lett, még több visszajelzést adnak a vezet?nek. Összességében ?szintén mondhatom, hogy az új GSX-R-ekkel ismét sikerült maradandót alkotnia a Suzukinak.
Forrás: Team Suzuki
Legutóbbi hozzászólások