Kezelhet?ség
A dönthet?ségnek csak a gumik szabnak határt, és a koptató csavar a lábtartó végén. Egyik menet alkalmával jött mögöttem egy amerikai srác, akit a csavar szikráztatásával szórakoztattam egészen addig, amíg annyira megcsúszott a hátulja, hogy majdnem benyomtam egy barna macit a ruhámba!
A végén jól hátba vert és mondta nekem, hogy ez meleg volt. Én meg mondtam neki, hogy tudom de muszáj volt kipróbáljam a csúszáshatárt, a magyarok így dolgoznak, amikor tesztelnek! Szerencsére nagyon könnyen meg lehetett fogni, és nem történt komolyabb baj egész nap.
Egyik ívr?l átdönteni a másikra volt egy kis baj, nagy tempónál már elkelne rá egy kormánylengés-csillapító, ami sajnos ezeken a motorokon nem volt. De ez mindössze csak a 8-as kanyarban volt, és csak akkor járt a kezemben a kormány, ha nagyon er?szakosan csaptam át egyik oldalról a másikra a motort. Egyébként azt lehet csinálni az R6-tal, amit csak akarunk.
Összegzés
Hát, nem utasítanám vissza, ha valakit?l kapnék egyet! Nagyon jó, nagyon szép, mi kell még? Az eredmény a Supersport vébén? Szerintem az is meglesz. Egészen új technika alkalmazásával sikerült egy olyan motort építeni a Yamahának, aminek egyhamar nem lesz ellenszere a pályákon. Legalábbis 2006-ban nem. Valószín?leg a következ? év legjobb motorját próbálhattam ki most Katarban, köszönet érte a Yamaha-Motor Hungáriának!
Ferodo fékbetétek vásárolhatók ehhez a motortípushoz is a
|
üzleteiben.
|
Legutóbbi hozzászólások