EST. 2002

Piaggio NRG Power

Fék: elöl-hátul tárcsafék, amit egydugattyús, úszóágyazású féknyergek szorítanak. A fékkart jó er?sen kell húzni, hogy fogjon, de amint láthatjátok Borsay Szabolcsot, hatékonyan lassítja a kis motort.

Piaggio NRG Power teszt

Összegzés: nekem kéne! Sokat motorozok városban, ezért igencsak hasznát tudnám venni, mert a futóm?ve is nagyon tetszett, egyedül a fékkar húzásához szükséges er?vel volt egy kis bajom, de azt más anyagú fékbetéttel fel lehet javítani.

Benk? Zsolt
benzso@motorinfo.hu

Ferodo fékbetétek vásárolhatók ehhez a motortípushoz is a
üzleteiben.

NRG Power PureJet
Hipersportos nagy kerékátmér?j? robogó, mely az elektronikus adagolású közvetlen befecskendezésnek köszönhet?en környezetbarát és mellette kit?n? teljesítményt nyújt. Radikálisan lecsökkentett üzemanyag és olajfogyasztás!

M?szaki adatok
Motortípus:
Vízh?tés?, kétütem?
Henger?rtartalom:
49,4 ccm
Teljesítmény:
4 LE

Fék:

els?: 220mm tárcsa, hátsó: 175mm tárcsa

Méretek:

1870 x 720 mm

Ülésmagasság:

810 mm

Önsúly:

89 Kg

Tank:

7 liter

Max. sebesség:

Az érvényben lév? jogszabály szerint 45 km/h

Felszereltség:

Fordulatszámmér?, sisaktartó az ülés alatt, táskatartó

 

Piaggio NRG Power
Piaggio NRG Power
ugrás fel