Fék: amint már említettem ez a legjobb porcikája a Suzukinak! F?leg ha már a fém fékcs? is rajta lenne, nem találnék rajta támadási pontot. Így sem rossz, csak pár kör után egy kicsit bepuhul a nyomáspontja.
Kezelhet?ség: utcán kifogástalanul lehet döntögetni, a Bridgestone BT 14-es gumik viszont nem melegszenek fel ilyen körülmények mellett kell?képpen, ezért óvatosságra intenék mindenkit egy-egy er?sebb kigyorsításnál. Pályán már jóval jobban m?ködött a tapadás, de egetver? id?ket nem motoroztunk: úgy 2’10 és 2’15 között értünk körbe a Hungaroringen. A kezelhet?séget nagyban javítja a kuplung, amit?l nem pattog be a motor hátulja a kanyarok el?tti visszaváltásoktól úgy, mint az el?z? modellen, amit kézzel kellett elkuplungolni a féktávokon.
A motor karakterisztikája is a kezelhet?ség jegyében lett megtervezve, egyenletes teljesítmény leadást produkál meglepetések nélkül. Ha már fel vagyunk készülve a 180 lóer? körüli teljesítményre, akkor nagy baj nem érhet! (Csak ennek a nagy er?nek az uralására mindenképpen sok gyakorlat szükséges.)
Utascipelés: két személlyel is viszonylag kényelmes a motor a puha, vastagon párnázott ülései miatt. Az utasom hátul nagyon meg volt elégedve a konkurenciát ismervén.
Összegzés: árban verhetetlen, tele technikai csemegével, gyors, szép… mi kellhet még!?
Egy jó csaj a hátsó ülésre! Önként jelentkez?ket hamar fog találni, aki megveszi a K5-öst.
Benk? Zsolt
benzso@motorinfo.hu
Ferodo fékbetétek vásárolhatók ehhez a motortípushoz is a
|
üzleteiben.
|
Legutóbbi hozzászólások