Az információk a budapest.hu honlapról származnak.
Kérjük, ha valakinek van emléke a kátyúkáros hivatali hidrával kapcsolatban, ne mulassza el megírni nekünk.
T Á J É K O Z T A T Ó
Közúti közlekedés során, úthiba által keletkezett károk bejelentésének rendjéről (módjáról).
Panaszt, bejelentést csak a Fővárosi Önkormányzat kezelésében és a FKF.
Rt, üzemeltetésében levő úthálózaton úthibából keletkezett káreseménnyel kapcsolatban fogadunk el. Az 1988 évi I. törvény alapján "A kártérítési követelést a kár keletkezését követően haladéktalanul" öt napon belül személyesen kell a közút kezelőjéhez bejelenteni.
Ügyfélszolgálati irodánk: Budapest, XI. Bánk bán utca 8-10. fsz.7. bejárat
a Fraknó utcai oldalról.
Ügyfélfogadás:
Hétfőtől – Csütörtökig: 8.00 – 14.00
óráig
Pénteken:
8.00 – 12.00 óráig
Telefon: 464-8571
Fax: 464-8556
A kárbejelentést követően az Allianz HB Rt. Kárfelvételi jegyzőkönyvét
valamint rendőrségi intézkedés esetén a hatósági határozatot a fenti fax
számra kell eljuttatni a kárbejelentést követően tíz napon belül. A
kárszakértői vélemény hiányában a kárigényt elbírálni nem tudjuk.
A bejelentéshez szükséges okmányok:
– a kárt, eseményt bejelentő személyi igazolványa,
– gépjárművet vezető vezetői engedélye,
– a gépjármű forgalmi engedélye,
– a kötelező gépjármű felelősségbiztosítás igazolása,
– nyilatkozat casco biztosításról,
– ha nem a tulajdonos, üzembentartó a bejelentő meghatalmazása.
A bejelentésnél közölni kell:
Az esemény idejét, pontos helyét (kerület, út, tér, házszám stb.)
Milyen körülmények között, mi történt. Sérülés, kár mértéke.
A bejelentéshez mellékelni kell:
– A káreseményt illetve annak bekövetkezését helyszínen észlelő tanuk adatait (név, lakcím).
– Amennyiben felismerhető fényképfelvétel készült a
káreseményt követően a bekövetkezés helyszínéről.
– Kérjük a káreseménynél sérült alkatrészek megőrzését a
káreljárás végleges befejezéséig.
FKF.
Rt.
kárrendezési ügyfélszolgálati
csoport
Legutóbbi hozzászólások