A motorjába HRC kitt került, amit?l 120 lóer?s lett, keréken mérve! A karakterisztikája nagyon hasonlít az utcaihoz, ami annyit tesz, hogy 10.000-es fordulatszám alatt nem nagyon történik semmi. De utána elszabadul a ménes, egészen 15.000-ig érdemes, és kell is forgatni.
A fék. Ez a hagyományos féknyereg olyat fog a kis motoron, mint a zöld festék a játszótéri padon.
A legeslegjobb fék ezen a motoron volt, bármennyire is divat manapság a radiális nyereg, ez a Nissin cucc mindegyiket túlszárnyalja! Kíváncsi vagyok milyen lesz a 2005-ös modell radiális fékje, he ez ilyen jó volt. A féktárcsaszegecseket ezen is lötyög?sre cserélték, amit?l csökken a használaton kívüli súrlódás. A hátsó féktárcsát a súlycsökkentés céljából cserélték le Braking gyártmányúra.
Összességében a négy versenymotor közül ezzel volt a legnagyobb élvezet motorozni, mert nagyon jól kezelhet? és a teljesítménye sem túl nagy, amit?l hamar elfáradnék.
Sajnos ezzel végére értünk a versenymotor teszteknek, de jöv?re megpróbálok sokkal többet megmutatni nektek.
Benk? Zsolt
benzso@motorinfo.hu
Fotók: Mike Tamás, motorinfo.hu
Kapcsolódó cikkeink |
Versenymotor teszt III. |
Versenymotor teszt II. |
Versenymotor teszt I. |
Legutóbbi hozzászólások