EST. 2002

Versenymotor teszt I.

Váz/futóm?: ez csak év végére állt össze rendesen, de ezen a teszten olyan volt, mintha a kanyarban a földhöz ragasztották volna (legalábbis az én tempómmal). Ehhez hozzájárult az is, hogy az els? teleszkóp belsejét és a hátsó gátlót White Power gyártmányúra cserélték, miután az év els? futamain nem úgy m?ködtek a verseny vége felé, mint az elején. A vázgeometria sem maradhatott a gyári, mert az túl chopperes, ez pedig nem az a m?faj.

A csapat Dunlop D208GP gumikat használ, ehhez lett beállítva a futóm?.

Honda CBR1000RR

Fék: annyi módosítás történt, hogy az egyik oldali féknyeregbe Ferodo carbon fékbetétek kerültek, míg a másik oldalon maradt a gyári betét, valamint a féktárcsa szegecseit Jana saját gyártmányra cserélte.

A vezetési élményr?l elég, ha annyit írok, hogy nagyon fárasztó!? A nagy gáz, nagy fék sokszor egymás utáni használatától igen könnyen bedurran az ember alkarja, és mentálisan is hamar el lehet fáradni. Nagyon sokat kell edzeni egy ilyen paripához.

Itt a tél – mi sem alkalmasabb az id?t eltölteni, mint sokat úszni, biciklizni és krosszozni. Én már készülök a következ? szezonra, ha valakinek kedve van velünk edzeni, írjon nekem egy mailt.

Benk? Zsolt
benzso@motorinfo.hu

Fotó: Mike Tamás, [motorinfo.hu]

ugrás fel