EST. 2002

Buell XB9S

Fék: a tervez?asztalon és a motoron is nagyon szépen mutat ez az úgynevezett ZTL típusú els? fékrendszer, de sokkal többet vártam t?le, mint egy hagyományos dupla tárcsás rendszert?l. A szokványos teljesítményt hozza, nem fárad el id? el?tt, köszönhet? ez a fém fékcs?nek. Szerintem a fékbetét anyagával sokat lehetne javítani még a fékhatáson. A hátsó fék a szokásos 240 mm-es tárcsát kapta, egydugattyús úszó féknyereggel.

Kezelhet?ség: a rövid tengelytáv miatt (1320mm) nagyon fordulékony a masina. A kanyar kezdetekor egy kicsit kell vele birkózni, de a kiválasztott íveket könnyedén lehet vele tartani, egyik oldaláról a másikra dönteni könnyen lehet, csak itt is a kezdetekkel van egy kis probléma. Ennek valószín?leg a kopott Dunlop D207 hátsógumi volt az oka.

Utascipelés: nullás. Ezen a motoron szinte ezt a tevékenységet el lehet felejteni, s?t jobb, ha már a szalonban leszerelteted a hátsó lábtartókat.

Összegzés: a motorját leszámítva egy nagyon jól kezelhet? motorkerékpárral volt dolgom, ami tele volt jobbnál jobb megoldásokkal, de ezt még tökéletesebbé lehetne tenni egy jó motor/váltó együttessel. Egyediséget és Harley-Davidsont kedvel? embereknek ajánlanám, akik inkább a városban és országúton gurulnának vele.

Ára: 2.835.000 Ft

Benk? Zsolt
benzso@motorinfo.hu

M?szaki adatok  
Motor hengerenként kétszelepes, alulvezérelt, légh?téses
Henger?rtartalom 984 ccm
Villaszög 69 fok
Üzemanyagtank 14 liter
Száraz súly 175 kg
Ülésmagasság 775 mm

Buell XB9S Buell XB9S

ugrás fel