Futóm?/váz: ez is a kategória átlagát javítja, annak ellenére, hogy az els? teleszkópvillát egy kicsit puhának találtam, kényelmesen lehet vele közlekedni. A terepezési képességeit nem próbáltam, de szerintem egy-két kisebb földút nem haladja meg a képességeit.
Fék: el?re sajnos csak szimpla tárcsát szereltek, ami ráadásul csak akkor fogott rendesen, ha er?sen húztam a kart. Ezért mindig együtt kellett használnom a hátsó fékkel együtt, ha húzósabban kellett megállni. Pedig a szokványos gumi fékcs? helyett még fémhálós fékcsövet is szereltek a Brembo féknyeregre. Meg lehet vele állni, de ha valami váratlan dolog történik az úton és satuzni kéne, akkor meg kell enni gyorsan egy doboz spenótot, mint Popey, mert szükség lesz a nagy és er?s karodra.
Összegzés: mindennap használható, kis fogyasztású közlekedési eszköz. Nem kell vele idétlenkedni, (mert nem arra találták ki), és akkor sokáig jó társa lesz a gazdájának.
Benk? Zsolt
benzso@motorinfo.hu
| M?szaki adatok |
| Motor típusa | négyütem?, egyhengeres |
| Üzemanyag | 95 ólommentes |
| H?tés | folyadékh?tés |
| Furat x Löket | 100×83 mm |
| Henger?rtartalom | 652 ccm |
| S?rítés | 9:1 |
| Maximális teljesítmény | 47 LE 6500 ford/percnél |
| Maximális nyomaték | 58 Nm 4500 ford/percnél |
| Üzemanyagellátás | Befecskendezés |
| Gyújtás | Elektronikus |
| Sebességváltó | 5 sebesség |
| Váz | alumínium ötvözet hídváz |
| Felfüggesztés elöl | hidraulikus teleszkóp, rugóút 170 mm |
| Felfüggesztés hátul | rugógátló egység, rugóút 165 mm |
| Fékek elöl | 1×300 mm tárcsa |
| Fékek hátul | 1×240 mm tárcsa |
| Kerekek elöl | 2,50×19′ |
| Kerekek hátul | 3,00×17′ |
| Gumiabroncs elöl | 110/90 19′ |
| Gumiabroncs hátul | 140/70 17′ |
| Hosszúság | 2214 mm |
| Szélesség | 910 mm |
| Magasság | 1253 mm |
| Ülésmagasság | 815 mm |
| Tengelytáv | 1466 mm |
| Üzemanyag kapacitás | 21 liter |
| Tartalék | 5 liter |

















Legutóbbi hozzászólások