Futóm?/váz: ebben a kategóriában furcsa, hogy valamelyik gyár hídvázat készít a motorjára, és még ráadásul alumíniumból teszi mindezt. Ez még hagyján, de úgy, hogy ez látszik rendesen, ami odavonza a hozzáért?k tekintetét. Egyébként nagyon merev a váz, a futóm?vel hihetetlen egységet alkot, a szentendrei utat szinte tükörsimává varázsolta. A hátsó rugóstag feszességét fokozatmentesen állíthatjuk egy tekerty? segítségével. Elöl-hátul egyaránt 175 mm a rugóút.
Fék: elöl 300 mm-es tárcsák, hátul szintén nagy, 272 mm-es tárcsa lassítja a monstrumot igen jó hatékonysággal, és határozott nyomásponttal. A Metzeler túragumik is jól állták a sarat, aszfalton nem csúszott meg egyszer sem.
Összegzés: amennyire távol álltak ezek a motorok eddig t?lem, annyira megkedveltem ezt az Apriliát. Ha lenne egy nagy garázsom tele motorral, akkor ez lenne a túramotorok képvisel?je nálam. Magas, tapasztalt pilótáknak ajánlanám, akik szeretnek egyhuzamban jó sokat motorozni.
Ár: 2.749.000 Ft, ami nem kevés, de ezért a pénzért a kategória egyik legjobb motorját vásárolhatjátok meg.
M?szaki adatok |
Száraz súly | 210 kg |
Max teljesítmény | 98 lóer? 8250 ford/percnél |
Max nyomaték | 95 Nm 6250 ford/percnél |
Gumi méret elöl | 110/80 VR19 |
Hátul | 150/70 VR17 |
Ülésmagasság | 820 mm |
Hossz | 2290 mm |
Szélesség | 876 mm |
Magasság | 1436 mm |
Legutóbbi hozzászólások