Fék: itt a Kawa már megint kitett magáért, ezzel
a súllyal tökéletesen megbirkózik a Tokico négydugattyús féke, a Hondán is négydugattyús
fékek vannak de még a hagyományos felfogatással és 310 mm-es féktárcsákkal,
de ez is nagyon jól lassítja az RR-t, a Suzukin viszont fullos a fék felszereltsége,
de koránt sem olyan jó a m?ködése.
Ezért a pontszámok: K10-H9-S8
Az utcai motorozásnál viszont nagyon fontos szempont a kényelem, ezért ezt
is belevettem az összehasonlítási szempontok közé.
Kényelem: itt a Suzuki viszi a pálmát,
ez a legkomfortosabb.
Utána a Honda, aminek tökéletes az ergonómiája és a felszereltsége,
csak az ülések párnázása lehetne vastagabb, mert 200 kilómétert nehéz rajta
kibírni.
Majd a Kawa, ezen is el van találva minden, de egy kicsit kemény az egész,
viszont van rajta körid?mér? ami hasznos tud lenni, ha pályára mész vele.
Pontok: S9-H8-K8.
A fogyasztás volt a legutolsó szempontunk, de mind a három 600-as jó
sokat kajál, ami 8 liter körül mozog, a Yamahás kollega is ezt mondta, hogy
neki a bejáratás alatt 7-8 litert evett. Nem sok ez egy kicsit? Kíváncsi lennék
a ti mért adataitokra!
Ezt nem is pontozzuk, mert nincs különbség közöttük.
Utascipelés szempontjából is a Ninja a legjobb, mert van egy kis púp
a hátsó ülésen, amit?l nehezebben csúszik el?re az utas és még ‘kényelmes
is’, a Honda katasztrófa, a Gixxer az arany középút, de ez sem számít bele
az értékelésbe, csak úgy írok róla, mert nem tudok aludni.
Végeredmény:
Suzuki 42 pont. 3.hely
Honda 43 pont. 2.hely
Kawasaki 45 pont. 1.hely
benzso@motorinfo.hu
Ha nektek is vannak tapasztalataitok ezekr?l a motorokról, osszátok meg velünk,
a fórum rovatunkban!
Legutóbbi hozzászólások