Összegzés
Sokat javult a motor az el?z? modellhez képest, f?leg a beszerelt alkatrészek igényességén javítottak a mérnökök, ez jó irányba fogja befolyásolni az eladásokat. A motor erejével sem kell szégyenkezni, a vezethet?ség is javult, kicsit a túl puha ülés zavarta meg a képet, mert a pályán használva elkényelmesedik az ember. Persze utcai használat során megfizethetetlen élmény tud lenni, emiatt biztos nem kell pihen?t tartani. Ami nem tetszett, az a fék, a nagytesó után kifejezetten gyenge a m?ködése.
Ez egy utcai és pályamotorozásra is alkalmas motor, amivel könnyen meg lehet tanulni a gyors motorozást.
Benk? Zsolt
benzso@motorinfo.hu
M?szaki adatok |
Motor típusa | 4 ütem?, vízh?téses, DOHC, 4 hengeres |
Furat x Löket | 67,0 x 42,5 mm |
Henger?rtartalom | 599,4 köbcentiméter |
S?rítési arány | 12.5:1 |
Keverékképzés | benzin befecskendezéses 38 mm-es szívótorok átmér? |
Olajmennyiség | 3,4 liter |
Gyújtás | Digitáls (tranzisztoros) |
Indító rendszer | elektromos |
Kenés | nedves olajtekn? |
Er?átvitel | 6 sebességes mechanikus |
Primer áttétel | 1.926 |
Végáttétel | 2.812 |
Váz típusa | Dupla alumínium Hídváz |
Villaszög/Utánfutás | 24 fok / 93 mm |
Felfüggesztés elöl | teleszkópos, tekercs-rugós, teljesen állítható rugó-el?feszítés és lengéscsillapítás (húzó-nyomó) |
Felfüggesztés hátul | központi rugóstag, hidraulikus lengéscsillapítók, tekercsrugók, teljesen állítható rugó-el?feszítés és lengéscsillapítás (húzó) |
Kerékabroncs elöl | 17M/C x MT3,5 colos, öntött alumínium-ötvözet |
Kerékabroncs hátul | 17M/C x MT5.5 colos, öntött alumínium-ötvözet |
Fékek elöl | 4 dugattyús féknyergek, 300 mm-es dupla tárcsával |
Fékek hátul | 2 dugattyús 220 mm-es tárcsával |
Gumiabroncs elöl | 120/70 ZR17 |
Gumiabroncs hátul | 180/55 ZR17 |
Teljesítmény | 126 LE / 13.000 fordulat/perc |
Üzemanyagtartály | 17 liter |
Hosszúság | 2075 mm |
Szélesség | 715 mm |
Magasság | 1145 mm |
Tengelytáv | 1390 mm |
Szabad magasság | 128 mm |
Ülésmagasság | 828 mm |
Önsúly | 161 kg |
Legutóbbi hozzászólások