Fék: el?l-hátul semmi extra, de az kit?n?en m?ködik. A nyomáspontján lehetne egy kicsit javítani egy fém fékcs?vel,de a 310-as tárcsákba, így is elég er?sen harapnak a négydugattyús Nissin féknyergekben lév? betétek.1310
Hátul a szokásos 220 mm-es tárcsa lassít.
Összegzés: nekem kéne. A testtartás sem túl fárasztó, a motor is éppen elég er?s egy jó motorozáshoz, a futóm? sem rossz!
Mi kellhet még? Ja és szép is!
Egyedül a használhatóságán az ront, hogy az ülései /az els? is/ túl kemények, és egy versenytávnál többet nehéz rajta kibírni. De hát ezért RR és nem F.
Sajnos pályára nem tudtam vele kimenni, ezért err?l majd talán máskor írok.
Benk? Zsolt
benzso@motorinfo.hu
Legutóbbi hozzászólások